onsdag 19 augusti 2009

Tiden rör sig framåt, 74 dagar kvar.

Nu är det 74 dagar kvar till återträffen, visst det är länge, men det kunde varit 174 eller 274 dagar kvar, men det är det inte det är 74 dagar utan hundratal!

Idag fick jag hem mina kort jag beställt från fujidirekt. Dom var ifrån lägret, bilder på allihopa, hihi, Visst jag har dom bilderna på datorn men det är mycket roligare att ha kort, det känns lite mer personligt om man kan säga så? Men iallfall så fick jag min tröja igår som jag hade väntat på, den är också på alla på lägret. Jag tyckte dom hade tryckt den riktigt bra så jag valde att trycka min andra tröja med ett bättre lägertryck där också, hihi, då har jag litet minnen och även lite nya snygga kläder ;).

Idag ska jag nog bara sitta och kolla på film eller något, Eftersom skolan börjar på måndag måste jag göra något viktigt, haha :D Menmen, ni hittar mig på Facebook & msn 24/7 =) jag tror ingen läser min blogg så jag sitter och skriver varjedag för mig själv. hmm.

Går dagen var mycket trevlig, den spenderades hemma oss Jennie & Vanessa, Dom hade gjort mat och så tills vi skulle komma. Deras hus var verkligen hur fint som helst och lika så inuti. Första gången jag var där sen dom flyttade ifrån gården. Så var lite kul att se hur dom bodde nu, Det är verkligen skillnad emot när dom hade sin lilla tvåa:p.


"livet är fyllt av risker, så varför inte ta dom?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar