onsdag 19 augusti 2009

hej vad jag saknar. 70 dagar kvar

Nu är det 70 dagar kvar tills återträffen i Umeå och jag längtar verkligen, Jag saknar alla så himla mycket. Visst är saknaden en del av livet, men den är jobbig. sen är det även 2 dagar kvar tills Celicia kommer! <3


Idag har jag varit i skolan typ en timme eller något. Vi hade klassråd och klippte ihop några foton, sen skulle vi ha någon matte diagnos. Och var man klar med det fick man gå, för sen vid 11.15 skulle vi ut på en cykel tur till 16.00, men nejtack!
Så jag struntade fullständigt i den turen och drog hem istället. Här hemma väntade min nya mobil och jag älskar den. Sen kom det post till mig, Ett brev från fina eloise och foton som jag framkallat. Blir så himla sur att dom skickar 100000 kopior när jag bara beställt ett av varje! Som tur var behövde jag ju inte betala något för dom extra korten, men iallfall så är det grymt irreterande! Funderar på att lägga mig i sängen och vila lite eftersom jag är så sjukttrött! Imorgon kommer min nya hylla, och så beställde pappa kameran idag så den kommer på torsdag,fredag eller måndag. Jag tror inte jag har några bloggläsare, menmen :D

toner snurrar omkring dina röda läppar
och du viskar högre än vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar