onsdag 19 augusti 2009

jag önskar saknaden blev lite mindre, 78 dagar kvar.


Idag är det 78 dagar kvar till återträffen.
Tiden går alldeles för sakta och det är synd,
för jag saknar alla människor så himla mycket.
"den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge."
Det kanske stämmer till en viss del,
eller egentligen så vet jag inte alls.
För det är jobbigt att sakna och vänta super länge :(.
En sak som var lite roligt var att ledarna var verkligen,
snälla, bäst, underbara & otroligt vackra.
Dom hade en vacker insida som många vill ha.
Men inte nog med det hade dom en sjukt vacker utsida också.
Så alla ledarna vi hade har nog en chans inom modell yrket! :)


Inatt var en ganska lång natt för mig.
Runt 3.30 stängde jag av en film jag kollade på och tänkte försöka sova. Precis när jag nästan somnat är det min kusin som ringer och självklart svarar jag. Jag frågar vad hon vill, så säger hon att hon är ute i skogen utan skor och letar efter sin mobil laddare, för hon hade tagit med sig den dit ifall hon skulle behöva ladda sin mobil eller någonting. Det jag inte fattar är varför man tar med en mobil laddare
mitt ute i skogen, mitt i natten, när det inte finns några uttag där? jaja, det får jag nog klura på ett tag till tror jag.

idag har jag även fått min analoga system kamera, en Nikon F-301.
så jag är lite happyface (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar