onsdag 19 augusti 2009

Jag saknar inte mindre idag, 79 dagar.

| |(klicka för större bild.)| |
| |foto: © kitty gustafsson.| |


Inatt har jag bara drömt om lägret, det är helt sjukt.
Jag vaknade ca 3 gånger och varje gång jag somande om
var det en ny dröm om lägret. Dit resa, hem resa & personerna.
Det är verkligen underbart att drömma ibland.
Att jag drömmer om lägret är ju kanske inte så himla konstigt.
Mitt täcke luktar lägret, sover med min mapp, dagbok, penna & klubba
jag fick från lägret. ehh, (patetiskt?). Jag saknar dom inte mindre idag iallfall.


En dikt som Therese läste upp på lägret:


"Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra
mod att förändra det jag kan
och förstånd att inse skillnaden."


Det är nog upp till var och en
hur man tolkar den dikten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar