söndag 23 augusti 2009

En dag i taget, 65 dagar kvar. <3


Idag åkte Celicia hem. Hennes buss kom till stationen 14.oo, så var det hejdå. Igår/inatt hade vi så sjukt roligt! Vi kom på att vi skulle spela in roliga videos, först med alla ledare, men det slutade med att den bara handlade om Therese. "Therese om 30 år." Det är den bästa filmen som finns, haha shit vad jag skämmer ut mig själv, men det är så grymt kul att man inte kan låta bli att skratta. Men våran humor är ju faktiskt bäst. Annars har jag suttit och skrivit en ny låt och redigerat bilder som jag alltid gör. Imorgon blir det skola. Jag vet inte ens om jag vill byta klass längre, eftersom samhäll är en sån bred utbildning och alla andra tycker typ att estet bara är skit... menmen, nu ska jag ta kameran och fota lite, vet inte vad, men det visar väll sig. :)



slagen slår som vingar.

Kärleken haglar över dig
som hårda regnskurar
medan stjärnorna faller
detaljerat från dina ögon.

Nu när luft partiklar
flätas i dina lungor
försvinner stormen
som stal mitt hjärta.



*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar