onsdag 19 augusti 2009

Saknaden har bosatt sig i drömmar, 76 dagar kvar.

76 dagar kvar och jag drömmer mardrömmar
om att inte få komma på återträffen >_<.



Gud!
Hade en hemsk/underbar dröm inatt. Jag och celicia skulle åka och hälsa på mama-elin innan hon for till usa. Hon hade skrivit till Celicia att hon ville träffa oss innan eftersom vi inte skulle ses förens mer än ett år annars. Såklart blev både jag & celicia super glada och bokade biljetter dit. När vi väl kom fram var hon där, Hur gullig som helst och pratade och skrattade åt sina egna skämt. Efter vi hade åkt ett tag kom vi tillslut fram till henne, och så såg vi therese på gården, för dom bodde tydligen grannar. Sen hade Therese fått för sig att jag haft tagit hennes blomkruka hon gjorde när hon var liten, så hon var skit sur och stog och skällde ut mig och var helt galen, och jag försökte lugna ner henne och säga att jag inte tagit den, men hon vägrade lyssna. Tillslut började hon gråta och gråta. mama-Elin och Celicia stog och kollade på mig och therese medan båda grät och dom förstog ingenting. Jag grät för Hon trodde jag tagit hennes blomkruka och hon grät för hon trodde jag ljög.
Vi stog och tjaffsade hur länge som helst, och tillslut skriker hon "Du är inte välkommen till återträffen Kitty, efter allting jag gjort för dig så stjäl du utav mig, och inte nog med det så nekar du!!".Jag vart helt förstörd och sprang till Celicia och mama-elin som stog en bit bort. Vi gick upp till mama-elins lägenhet och pratade medan dom försökte trösta mig efter jag och Therese bråkat. Det hände en massa saker där emellan, och tillslut kommer therese upp till mama-elin och frågar om hon får prata med mig. Så släppde hon in henne och så gick hon fram och kramade mig och sa förlåt, så förklarade hon att hon hade lagt blomkrukan i frysen, Men att hon hade "drömt" att jag tog den. Det slutade med att vi alla satt och fikade och hade skit roligt. Vi spelade teater för varandra, och precis när jag skulle få spela så vaknade jag.

Hahaha ja, tänk vilka drömmar man kan ha! :P Therese är absolut inte så som hon var i drömmen, utan hon är jätte snäll & gullig annars. Men jag antar att i drömmar kan vad som helst hända, hahahaha. lite kul var det faktiskt! c;



Om jag får säga det själv har jag varit riktigt duktig att uppdaterat bloggen! Om jag har tur, har jag bloggat ett inlägg varjedag tills återträffen, hoppas verkligen att jag lyckas med det, skulle vara grymt kul eftersom jag är så dåligt på att blogga annars, haha!

1 kommentar: