onsdag 19 augusti 2009

skola och åter skola, 71 dagar kvar.

idag är det 71 dagar kvar till återträffen, tiden rullar framåt och går ganska fort, men ändå ganska segt, menmen. Kitty längtar som fan. Och igår skrev jag klart låten jag antagligen ska läsa/rappa på återträffen, om man får. haha.

Ny skola, Gymnasiet och massa nya människor.
Idag var det första dagen i gymasiet på Samhäll. Jag vill inte gå där, men går där tillfälligt tills jag får komma in på estet, eftersom jag är första reserv så lär jag ju komma in hoppas jag! Iallfall skoldagen sög, blev splittrade från mina kompisar som går SP09 A och jag går SP09 B, så har ingen i klassen att umgås med, verkligen super kul. Bläbläblä. OCh imorgon ska vi på cykeltur i ludvika, men den tänker jag då fan inte gå på, hatar att cykla. bläblä.



Ni är så äkta, och inte falska
tack så mycket, ni finns i mina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar