onsdag 19 augusti 2009

saknaden blir bara starkare, 80 dagar kvar

jag saknar alla underbara personer mer och mer för varje dag.
Det står inte skrivet i stjärnorna om saknaden jag känner till dom.
För tillslut dör stjärnorna och det blir stjärnfall, det vore som om
att jag slutade sakna dom, bara för att stjärnorna faller.
men så är det absolut inte, Saknaden finns inut i mig hela tiden.

det är så obeskrivligt hur saknaden påverkar oss,
jag längtar, för om 80 dagar får jag träffa världens bästa igen.



(skrev en liten dikt om saknad:)


Det gör ont när hjärtat saknar
och tårarna smeker min hy
nu när känslorna vaknar
vill jag bara fly.

Luften som jag andas, sakta tunnas ut
tankar krockar med tankar
min kropp är helt slut

ensamheten äter inuti
tårar flyr i min själ
jag hatar att sakna
varför blev det såhär?


© kitty gustafsson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar