onsdag 19 augusti 2009

Jag hatar att bli väckt av misstag, 73 dagar kvar


Nu är det 73 dagar kvar till återträffen i Umeå och ja gör ingenting annat än att vänta. Jag tror både ledare & deltagare ser framemot återträffen så grymt mycket!

Rubriken? "Jag hatar att bli väckt av misstag." Jag hade nyligen somnat, sovit i max 1 & en halvtimme. Så ringer mammas mobil i säkert oavbrutet i 10 minuter och jag höll på att bli galen, jag är känslig emot ljud på morgonen. Och väcker någon mig när jag varken behöver gå upp utan kunde sova hela dagen blir jag på dålig humör. Jag hatar inte morgonar utan jag hatar att bli väckt för det gör mig på dåligt humor, så få se hur sur jag kommer vara idag. Så nu hoppas jag att alla hatar min mammas mobil. *kollar hotfullt*.

Har inte så mycket att skriva just nu så jag kanske uppdaterar lite senare med ett nytt inlägg. Föresten så har jag gjort en ny Header i natt och jag blev faktiskt ganska nöjd över den, så vad tycker ni (: ?

Nedräkning: Celicia kommer: 5 dagar. Återträffen: 3 dagar.


"En vän lyser upp när hela världen har slocknat."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar