fredag 21 augusti 2009

drömmar om lägret. 67 dagar kvar.




Idag är det 67 dagar kvar tills återträffen i Umeå. Kan ju säga att jag verkligen älskar att drömma ibland. Jag tog upp min mobil i drömmen och tog massa kort, sen när jag vaknade fanns inte korten i mobilen så jag blev as besviken. Celicia däremot pratar i sömnen och skrek "... SLUTA STOPPA SUGRÖR I NÄSAN". Och jag fattade ingenting menmen.

Vi har inte varit ute någonting alls idag. Utan gjort en video, världens bästa video, det måste ni som sett den medge! :) ? HAHA, Sen har jag fixat en ny Header till bloggen och Celicia har pratat med Ali i telefonen, och jag kan säga att dom är som ett gammlat gift par!
-"du får lägga på först."
- "nej du!"
- "nej!!"
- " vi lägger på, på tre?"
- "1.....2.....3"
- "KLIIIIIIIIIIIIIICK".

HAHAHAHAHAHAHA.

p.s jag måste hälsa till Celicias snygga tvilling Berit!!! d.s :))
puss på dagen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar