onsdag 19 augusti 2009

69 dagar kvar nu.
























nu är det 69 dagar kvar till umeå & celicia kommer imorgon.

åh, blir så sur.
Det blev nå fel med kodningen varje gång jag skulle slänga upp inlägg på bloggen (kittygustafsson.blogspot.com) så jag kom på att jag skulle byta epostadress, radera bloggen. Så jag kopierade över alla inlägg, så kunde jag sätta in dom igen. Men gick det? NEJ så då fick jag lov & göra en helt ny blogg, men nu har jag iallfall inläggen på plats. Jag ber om ursäkt för problemet. NU ÄR ALLA INLÄGG I FEL ORDNING :@
jaja, jag har fan bloggat VARJE dag sen dag 84!!!! Så nu tänker jag fortsätta som vanligt och försöka lista ut om man kan ändra på inläggen.

inte blivit så mycket dator idag, då jag fotat (se bilderna ovan.) eftersom min kamera kom idag! tog en dag, och det kallar jag snabbt. Ingen skola för mig den sket jag i, så pappa ska försöka fixa så jag får byta klass. Fick även hyllan idag. Varit med vanessa en stund. och nu fetar jag i mig kebab. menmen, kankse slänger in ett inlägg lite senare med bilder! ha det bääst, puss

1 kommentar:

  1. Haha du behöver väl inte be om ursäkt för att inte det jäkla programmet fungerar!
    Hälsa INTE hebbe men ge kattskrället en KRAM!

    SvaraRadera